Ydelser
Vi skaber unikke oplevelser med fokus på detaljen – fra idé og planlægning til eksekvering i topklasse. Uanset arrangementets størrelse eller formål står vi klar til at løfte jeres næste event.
Skal vi hjælpe jer med jeres næste koncernfest?
Nordic Event leverer komplette festløsninger – fra idé og planlægning til afvikling. Vi sørger for at komme hele vejen rundt om jeres arrangement.
✓ Helhedsløsning fra idé til eksekvering
✓ Koordinering og logistik – alt spiller
✓ Lækker forplejning til alle deltagere
✓ Brugervenligt og specialdesignet tilmeldingssystem
✓ Professionel afvikling – I kan læne jer tilbage
✓ En fest, medarbejderne husker længe efter
Uanset om I er 100 eller 1.000 deltagere, sikrer vi, at alle detaljer spiller, og at koncernfesten bliver både vellykket og uforglemmelig.


To dages totaloplevelse –
billancering, VIP-event og medarbejderseminar med fest i særklasse
I tæt samarbejde med en international bilproducent leverede vi en komplet eventoplevelse over to dage, hvor vi forenede brandoplevelse, viden og fest – og vi kan gøre det samme for jer.
✓ Eksklusiv produktlancering med branding, logistik og forplejning
✓ Workshops og læringsdage med fleksibel opsætning
✓ Komplet planlægning og afvikling – I skal bare møde op
✓ Forvandling af venue fra præsentation til fest
✓ Middag og underholdning i topklasse
✓ Oplevelser, der styrker både relationer og resultater
Uanset om det er et halvdags arrangement eller et flerdags arrangement, sikrer vi, at alle detaljer spiller, og at jeres produktlancering bliver både vellykket og uforglemmelig.

NOVO NORDISK / DANSKE BANK / PANDORA / POUL SCHMIDT / NAVIAIR / NIELS BROCK / IF FORSIKRING / CARL RAS / NCC / DELOITTE / HOFOR / GROUP ONLINE / Ørsted / JN Data / Nykredit
Vil I samle medarbejdere og familier til en uforglemmelig dag?
Hos Nordic Event har vi stor erfaring med at skabe velkoordinerede og mindeværdige familiedage – også i meget stor skala. For en af Danmarks store forsyningsvirksomheder planlagde og afviklede vi en heldagsbegivenhed for hele koncernen og deres familier - i alt 12.000 deltagere.
Arrangementet bød på en hel dag fyldt med oplevelser, aktiviteter og underholdning for både børn og voksne. Fra konceptudvikling til praktisk afvikling tog vi ansvaret for, at intet blev overladt til tilfældighederne.
✓ Sjove aktiviteter og underholdning for både børn og voksne
✓ Høj kvalitet i forplejning og service
✓ Erfarent team – styr på alt fra parkering til popcorn
✓ Helhedsansvar fra idé til afvikling
✓ Gennemført logistik – hvad end om I er 100 eller 1.500 deltagere
✓Tryg og professionel afvikling, hele vejen
Vi står klar til at hjælpe jer med at gøre jeres vision til virkelighed – fra de første idéer til den sidste isvaffel.


Overvejer I at samle jeres medarbejdere til en sommerfest, der gør indtryk?
Hvordan skaber man en sommerfest, der både motiverer, overrasker og styrker sammenholdet? Det gjorde vi hos Nordic Event for en pharma-virksomhed, da vi samlede 1.200 medarbejdere til en uforglemmelig dag i Valbyparken.
✓ Idéudvikling og kreativt koncept
✓ Venue research
✓ Sikkerhedsservice
✓ Skræddersyede aktiviteter og underholdning
✓ Kompleks logistik håndteret fra A til Z
✓ Høj kvalitet i forplejning og service
✓ Imponerende afslutning med middag og fest
✓ En dag der styrker sammenhold og begejstring
Resultatet? En helstøbt sommeroplevelse, hvor medarbejderne blev forkælet, inspireret og forbundet på tværs.

Vil I give jeres medarbejdere en julefest, de vil tale om længe efter?
Hvordan afslutter man året med stil og fællesskab?
For et anerkendt advokatfirma arrangerede Nordic Event en gennemført julefrokost i indre København, hvor stemningen, detaljerne og oplevelsen gik op i en højere enhed.
I tæt samarbejde med det udvalgte venue skabte vi de perfekte rammer for aftenen, med en kombination af karakterfulde omgivelser, lækker julemenu og atmosfære, der passede præcist til virksomhedens ønsker. Vores team stod for den samlede afvikling fra start til slut.
Nordic Event sikrede en tryg, kreativ og professionel afvikling – i tæt samarbejde med nogle af landets mest stemningsfulde venues.
